sobota, 21 września 2013

Must have #1

Wraz ze zbliżającą się jesienią trzeba uzupełnić swoją szafę. Marzy mi się elegancka, czarna marynarka, koszula oraz ażurowy sweterek. Bardzo podobają mi się asymetryczne bluzki. Mam nadzieję, że znajdę podobną do tej z H&M. 



Od kilku tygodni szukam również jasnych jeansów oraz dużej torby, w której wszystko pomieszczę (Ta w zamieszczonym obrazku jest od Davida Jonesa). 
 Na swojej liście mam również czarne szpilki na platformie i sportowo-eleganckie botki.

 A Wy co macie na swojej jesiennej liście?

3 komentarze:

  1. ja jestem w trakcie poszukiwania idealnej marynarki, która pasowałaby do wielu kreacji :) A ten sweterek ażurowy sliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne propozycje wszystko mi się podoba. Na mojej liście są ciepłe sweterki ;).Obserwuję i zapraszam do wspólnej obserwacji ;)
    http://fashionanddreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń